Kempeleen terveyspalveluiden laskuja peritty kahteen kertaan järjestelmävirheen vuoksi

ti 18. tammikuuta 2022 15.15.00

Järjestelmämuutoksen takia osa Kempeleen terveyspalveluiden 31.12.2021 lähetetyistä laskuista on lähtenyt asiakkaille kahteen kertaan. Eli yhdestä käyntikerrasta on muodostunut kaksi erillistä laskua.

Ensimmäiseksi saapunut, aiemmalla eräpäivällä oleva lasku, on alkuperäinen lasku käynnistänne ja se on aiheellinen. Jälkimmäinen lasku, myöhemmällä eräpäivällä, on samasta käynnistä muodostunut virheellinen lasku. Sitä ei tule maksaa eikä laskuun tarvitse erikseen reagoida.

Järjestelmävirhettä tutkitaan ja korjataan parhaillaan. Kempeleen terveyskeskuksen laskutus pahoittelee tapahtunutta.

Ylimääräisen laskun osalta voit tarvittaessa olla yhteydessä terveyskeskuksen palvelusihteeriin Anu Kontuun (puh. 044 497 2194, terveyskeskuslaskutus@kempele.fi). Puhelinaika on ma-pe klo 12-16.

Lisätietoa