Kenestä vuoden 2024 seniori?

pe syysk. 20 13:15:00 2024

Kuva vuoden 2024 palkitsemistilaisuudesta
Kuva vuoden 2023 palkitsemistilaisuudesta

Kempeleen kunnan seniorineuvosto järjestää Kempeleessä vuoden seniorin valinnan syksyllä 2024.

Vuoden seniori valitaan siten, että kuntalaiset, järjestöt, yhdistykset, ym. voivat ehdottaa seniorineuvostolle vuoden senioriksi yli 70-vuotiasta kempeleläistä. Esityksessä on mainittava ehdokkaan nimi ja hänen suostumuksensa sekä perustelut henkilön valintaan. Seniorineuvosto valitsee vuoden seniorin saamiensa esitysten perusteella ja valinta julkistetaan Vanhustenviikon pääjuhlassa.

Anna äänesi!

Ehdota vuoden 2024 Kempeleen senioria sähköisellä lomakkeella 6.10.2024 klo 23.59 mennessä. Esityksessä on mainittava ehdokkaan nimi ja hänen suostumuksensa sekä perustelut henkilön valintaan.

Äänestä verkkolomakkeella

Voit myös tulostaa paperisen äänestyslipukkeen ja toimittaa sen suljetussa kirjekuoressa pääkirjastolle tai Zimmariin 6.10.2024 mennessä toimipisteiden aukiolojen aikana.

Äänestyslipuke (pdf)