Tiedote: Santamäen Katujen Saneeraus 2022 Toivontie, Korvenlahdentie, Lääninkuja, Viertopolku

pe heinäk. 15 15:53:00 2022

Santamäen asuinalueella on aloitettu teiden saneeraustyöt viikolla 22. Urakka-alueena on Hiekkakuopantie, Peltorivi, Ollakankuja, Kyntömiehentie, Toivontie, Korvenlaidantie, Lääninkuja ja Viertopolku. Urakoitsijana toimii Oulun Maa- ja Vesi rakennus Oy ja tilaajana Kempeleen Kunta.

Toivontien, Korvenlaidantien, Lääninkujan ja Viertopolun työt alkavat lähiaikoina Kempeleen Vesihuolto Oy:n suorittamalla vesijohtoverkon saneeraustyöllä. Varsinainen kadun saneeraus alkaa näillä kaduilla elo-syyskuun aikana. Työhön kuuluu massanvaihto, hulevesiviemäröinti ja valaistus (valaistus Korvenlaidantiellä ja Lääninkujalla). Päällystykset tehdään kesän 2023 aikana.

Jotta työmaasta tiedottaminen olisi jouhevaa, suosittelemme asukkaita liittymään saneerausta varten perustettavaan Whatsapp-ryhmään.

Ohjeet ryhmään liittymiseen:

• Lähetä Whatsapp-viesti numeroon 044 4333 008.
  • Kirjoita viestiin nimesi ja osoitteesi, esim. ”Ollakankuja 108 Matti Meikäläinen”
  • Lisäämme sinut ryhmään.
  • Kullakin kadulla on oma Whatsapp-ryhmänsä.

Ohjeita asukkaille:

• Vältä kulkemista tarpeettomasti koneiden ja kaivantojen läheisyydessä. Jos pakollista, niin varmista katsekontaktilla kuljettajaan, että hän on huomannut sinut.
  • Älä missään nimessä yritä ohittaa konetta salaa ja nopeasti, et ole vaivaksi meille. Haluamme pysäyttää koneen siksi ajaksi, että pääset turvallisesti ohitse.
  • Kerrothan yllä mainitut asiat myös jälkikasvulle.
  • Pyydämme asukkailta maltillisia nopeuksia ajettaessa työalueella ja sen läheisyydessä, eritoten kevyenliikenteen, koneiden ja työntekijöiden läheisyydessä.

Lisätietoja antavat tarvittaessa:
Eemeli Kiviniemi Oulun Maa- ja Vesirakennus Oy, puh 044 4333008
Arttu Orajärvi Kempeleen Kunta, puh 040 5956028 (lomalla viikot 29-32, sijainen Hannu Prokkola)
Kimmo Koskenniemi Kempeleen Vesihuolto Oy, puh 040 515 2772 (vesi- ja viemärijohtoihin liittyvät asiat, lomalla heinäkuun, sijainen Juho-Pekka Hiltunen)