Vuoden 2024 osallistuvan budjetoinnin äänestysvaihe on käynnissä - äänestä kolmesta vaihtoehdosta

ke lokak. 09 14:36:00 2024

Kempeleen kunnan vuoden 2024 osallistuva budjetointi on edennyt äänestysvaiheeseen. Äänestyksessä on mukana kuntalaisten tekemät ehdotukset, jotka on mahdollista toteuttaa 25 000 euron budjetilla. Määräaikaan mennessä ideoita saapui 68 kappaletta. Kunnan eri yksiköt ovat käyneet ideat läpi ja valmistellut niitä, samalla yhdistäen samankaltaisia ideoita. Äänestyksen voittanut ehdotus toteutetaan vuoden 2025 aikana. Mikäli määräraha riittää useamman ehdotuksen toteuttamiseen, ne toteutetaan äänimäärien mukaisessa järjestyksessä. Äänestys päättyy 31.10.2024.

Äänestettävät ehdotukset:

• Uusi laavu/kota/makkaranpaistopaikka Sarkkirannan urheilualueen yhteyteen
  • Uusi laavu/kota/makkaranpaistopaikka Leton reitin alkupäähän (nykyisen yksityisen laavun korvaaminen/täydentäminen ja sijoittaminen kanavan reitinpuoleiselle osalle).
  • Leton reitistön kulku-urien kunnostustyöt

Anna äänesi täällä!

Osallistu ja vaikuta!

Arvomme äänestäneiden kesken kolme Kempele-aiheista tuotepalkintoa. Yhteystietojasi ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta ulkopuolisille.
Kunnan tietosuojaselosteet löydät osoitteesta www.kempele.fi/tietosuoja.

Jos tekemäsi ehdotus ei ole äänestettävien ehdotusten listalla, voit pyytää lisätietoja ehdotuksesi hylkäämisen syystä palautelomakkeen kautta osoitteessa www.kempele.fi/palaute.

Lisätietoa osallistuvasta budjetoinnista: www.kempele.fi/vaikuta