Välkky-suojatievaroittimia Kempeleeseen liikenneturvallisuutta parantamaan - vastaa kyselyyn!

pe syysk. 13 09:00:00 2024

Vakuutusyhtiö LähiTapiola Pohjoinen on päättänyt lahjoittaa Kempeleen kunnan liikenneväylille 2 kpl Välkky-suojatievaroittimia. Välkky on vilkkuva valotolppa, joka varoittaa autoilijaa suojatietä lähestyvästä jalankulkijasta tai pyöräilijästä. Erityisesti pimenevässä illassa valovaroittimesta voi olla korvaamaton apu ja onnettomuus saadaan estettyä.

Toinen suojatievaroittimista on päätetty asentaa Piriläntien ylittävälle suojatielle, Vihiluodonkujan risteyksen kohdalle. Tämä kyseinen risteys on todella vilkas uuden Kirkonkylätalon valmistumisen vuoksi. Laskelmien mukaan alueella vierailee päivittäin noin 2000 henkilöä.

Toinen suojatievaroittimista asennetaan Kempeleen itäiselle puolelle, jossa on kolme vaihtoehtoista paikkaa varoittimelle ja kysymmekin nyt kuntalaisten mielipidettä asiaan! Varoittimet asennetaan tämän syksyn aikana, joten antamallasi äänellä on todellakin merkitystä. Tämän Välkky-suojatievaroittimen sijaintiin pääsette vaikuttamaan alapuolelta löytyvän Webropol-kyselyn kautta.

Toivomme mahdollisimman paljon vastauksia!
Kysely sulkeutuu 15.9.2024 klo 00:00.

Vastaamaan pääset tästä: https://link.webropolsurveys.com/S/A75A99A38261B6B2